Klientów często nurtują różne pytania dotyczące świadczonych przez nas usług hydraulicznych. Mamy nadzieje, że dzięki przykładowym pytaniom i odpowiedziom dowiedzą się Państwo, kiedy pilnie potrzebny jest hydraulik-instalator, a kiedy jest to zbędne i daną awarię można naprawić samodzielnie.

Jak szybko dociera pogotowie wodno-kanalizacyjne?

Czas dojazdu uzależniony jest od tego, gdzie aktualnie się znajdujemy – z reguły jednak zajmuje nam to ok. 30 min.

Czy pracujecie również w niedzielę i święta?

Tak, jesteśmy do dyspozycji klientów przez cały tydzień, 24h/dobę.

Co zrobić kiedy zauważę, że cieknie woda?

Bardzo często wystarczy tylko zakręcić główny zawór wody - znajduje się z reguły przed licznikiem wody.

Czy wystawiacie rachunki i jaka forma płatności wchodzi w rachubę?

Tak, wystawiamy rachunki, a płacić można gotówką lub przelewem.

Czy świadczycie także drobne usługi hydrauliczne?

Tak, pomagamy również w przypadku małych problemów związanych z funkcjonowaniem instalacji sanitarnych.

Co zrobić, jeśli po użyciu „kreta” nie poprawiła się drożność w instalacji sanitarnej?

Aby do takiej sytuacji nie doszło, lepiej używać „kreta” i innych środków żrących zgodnie z instrukcją. Niewłaściwie zastosowanie może spowodować miejscowe „skamienienie” lub uszkodzenie rury.

Co zrobić, aby nie doprowadzać do niedrożności kanalizacji?

Przede wszystkim praktyczną rzeczą są sitka w zlewozmywakach i brodzikach. Oprócz tego odradzamy wyrzucanie twardych papierów np. „ręczników papierowych”. Drożna kanalizacja to kanalizacja dobrze zaprojektowana – warto o tym pamiętać na etapie projektu.

Regiony Poznania:

Okolice Poznania: